sklep.MarketerPlus.pl
400
Darmowa dostawa od 80 zł Ekspresowa wysyłka do 24h Proforma dla firm
zobacz koszyk
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy brakuje Ci: 400.00 zł
suma: 0,00 zł

Twój koszyk

Kontynuuj zakupy

Kurs online „Podstawy strategii marketingu B2B”

Wysyłka w: Natychmiast
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności inne formy dostawy
Cena: 959,40 zł 959.40
ilość - + szt.

towar niedostępny

do 10 rat 0%
Kup teraz, zapłać za 30 dni

Pierwszy w Polsce kurs wideo o marketingu B2B. Dowiedz się, co naprawdę działa w świecie cyfrowego marketingu dla biznesu.

>> Czytaj pełny opis
Opis

Pierwszy w Polsce kurs wideo o marketingu B2B.
Dowiedz się, co naprawdę działa w świecie cyfrowego marketingu dla biznesu.

Marketerzy B2B są niedoceniani, bo nie potrafią pokazać, jak ich działania wpływają na wynik finansowy firmy.

Zdarza się, że przychodzą na spotkania zarządu z PowerPointem zamiast Excelem, potwierdzając, że generują koszty, a nie zyski. O pieniądzach słyszą, kiedy sprzedaż spada i pojawiają się pytania: co ten marketing tak naprawdę wnosi, czy na pewno jest potrzebny?

Właśnie dla początkujących marketerów B2B oraz osób, które w mniejszych firmach zajmują się wszystkim, w tym marketingiem B2B, powstał ten kurs!

Co znajdziesz w kursie wideo?

  • Dowiesz się, jak zbudować efektywną strategię marketingu B2B.
  • Zdradzimy, jak pozyskiwać najbardziej wartościowych klientów.
  • Podpowiemy, jak integrować działania marketingu i sprzedaży.
  • Nauczysz się, jak planować i tworzyć rzetelne treści marketingowe.
  • Zrozumiesz, jak efektywnie promować i dystrybuować wartościową wiedzę.
  • Dowiesz się, czym jest, a czym nie jest skuteczny content marketing w B2B.
  • Poznasz narzędzia cyfrowego marketingu, które warto wykorzystać w B2B.
  • Podpowiemy Ci, jak udowodnić, że marketing B2B przynosi firmie wymierne korzyści finansowe.

Co zawiera kurs wideo „Podstawy strategii marketingu B2B” - pakiet STANDARD:

  • 21 rozbudowanych lekcji,
  • 6 tematycznych modułów, systematyzujących informacje,
  • niemal 3 godziny atrakcyjnych materiałów wideo,
  • 9 wyjątkowych zadań ułatwiających zrozumienie tematu,
  • dostęp do dodatkowych materiałów w formacie PDF,
  • nielimitowany dostęp przez rok dla jednego uczestnika,
  • certyfikat uczestnictwa w kursie w wersji elektronicznej.

Dodatkowo: podsumowania i przydatne materiały do każdej lekcji w wygodnym formacie PDF.

Kurs wideo „Podstawy strategii marketingu B2B” podzielony jest na 6 przemyślanych modułów, w których znajdziesz aż 21 praktycznych lekcji.

Moduł 1: Jak zintegrować marketing ze sprzedażą B2B?
5 angażujących lekcji, z których dowiesz się m.in.

  • dlaczego działy sprzedaży w firmach B2B mogły tak długo świetnie funkcjonować bez marketingu,
  • co takiego zmieniło się w ostatnich latach, że marketing zaczął zyskiwać na znaczeniu i mieć realny wpływ na wyniki sprzedażowe,
  • jakie powinny być ustalenia sprzedaży z marketingiem w firmie B2B,
  • jak określać cele marketingu, aby angażować i pozyskiwać nowych klientów.

Moduł 2: Jak dotrzeć do właściwych klientów?
5 niebanalnych lekcji, z których dowiesz się m.in

  • jak poznać problemy, preferencje oraz przebieg procesu decyzyjnego klienta,
  • jak opracować plan dotarcia do właściwych klientów,
  • jak przeprowadzić segmentację rynku (jak wybrać odpowiednie firmy do współpracy),
  • jak dotrzeć do osób decyzyjnych w organizacji,jak przygotować personę realnego klienta,
  • jak przeprowadzić analizę procesu zakupowego klienta,
  • jak opracować strategię komunikacji,
  • jak dzięki prostej taktyce pewien sprzedawca basenów rozwinął swój biznes, podczas gdy jego konkurenci bankrutowali.

Moduł 3: Content marketing – strategia treści
5 rzeczowych lekcji, z których dowiesz się m.in.

  • czym jest content marketing w B2B,
  • dlaczego warto publikować wartościowe treści,
  • jak krok po kroku przygotować strategię content-marketingową,
  • co i gdzie publikować oraz jak dystrybuować wartościowe treści,
  • jak tworzyć content nastawiony na budowanie zaangażowania,
  • jak tworzyć treści, które pomogą klientom w procesie decyzyjnym,jak generować leady.

Moduł 4: Promocja treści
3 konkretne lekcje, z których dowiesz się m.in.

  • jak promować treści z wykorzystaniem wewnętrznych zasobów,
  • jak wykorzystywać treści podstawowe i pomocnicze,
  • czym jest reformatowanie treści (recykling treści),
  • jak wykorzystywać własną bazę e-mail do promocji treści,
  • jak promować treści z wykorzystaniem zewnętrznych platform,
  • jaki potencjał reklamowy drzemie w serwisach społecznościowych,
  • jakie są możliwości generowania leadów w social mediach.

Moduł 5: Narzędzia cyfrowego marketingu B2B
3 wartościowe lekcje, z których dowiesz się m.in.

  • z jakich narzędzi warto korzystać na początku przygody z digital marketingiem B2B,
  • jak wybrać narzędzia, które najlepiej się sprawdzą w małych i średnich firmach,
  • jak zautomatyzować komunikację i procesy sprzedażowe w B2B,
  • jakie aplikacje i usługi sprawdzą się w działaniach content-marketingowych,
  • jak zarządzać treściami w mediach społecznościowych,
  • jakie narzędzia pomagają w social sellingu,
  • jak mierzyć skuteczność działań marketingowych i ich przełożenie na wynik sprzedażowy.

Moduł 6: Podsumowanie kursu

Kto prowadzi kurs?

Łukasz Kosuniak
Ekspert marketingu B2B. Autor wielu branżowych publikacji, m.in. serii „ABC marketingu B2B”. Bloger i prelegent prestiżowych konferencji. Specjalizuje się w marketingu B2B opartym na umiejętnym korzystaniu z danych klientów oraz na nowoczesnych narzędziach marketing automation.

Pomaga organizacjom osiągać wzrost, bazujący na modelach odnawialnych i subskrypcyjnych dzięki metodom customer success management. Jako konsultant i trener biznesu uczestniczy w tworzeniu skutecznych strategii pozyskiwania klientów, a także w budowaniu marek bazujących na eksperckiej wiedzy.

Prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Businessmarketer.pl. Jako digital marketing partner w Grow Poland wspiera klientów w przygotowaniach do wdrożenia systemów marketing automation, a jako partner w B2B Power Group – pomaga im łączyć działania marketingu i sprzedaży w segmencie B2B.Profesjonalizm osiągał m.in. jako szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska oraz menedżer odpowiedzialny za marketing i rozwój kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ma ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych, a także pozyskiwania leadów na rynku B2B – przede wszystkim w branży IT. W 2016 r. został laureatem nagrody w konkursie Effie Awards w kategorii B2B. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B: Businessmarketer.pl.

Piotr Kwietniak

Menedżer marketingu B2B. Od wielu lat związany z Cisco – jedną z największych firm IT na świecie. Miał okazję współpracować z dziesiątkami firm technologicznych w Polsce i w Europie, z którymi współtworzył strategie marketingowe. Ponadto doradza firmom B2B, jak budować rozpoznawalność, zaangażowanie klientów i pozyskiwać nowe projekty. Prowadzi szkolenia i prezentacje. Jest przekonany, że dobry marketing B2B nie przeszkadza, lecz pomaga klientom oraz nie generuje kosztów w firmie, lecz przynosi wymierne zyski.

Jak dokładnie wygląda kurs?

Tworząc ten kurs, upewniliśmy się, że przedstawimy Ci tylko te informacje, które są naprawdę ważne i niezbędne do stworzenia strategii marketingu B2B. Nie musisz robić wszystkiego, aby odnieść sukces. Wystarczy, że dogłębnie poznasz kluczowe obszary, dzięki naszym precyzyjnym wskazówkom i sprawdzonym rozwiązaniom.

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz odnosić sukcesy w marketingu B2B,
  • zależy Ci na tym, by działać profesjonalnie i skutecznie,
  • nie chcesz być traktowany jak natręt bezsensownie wydający pieniądze, podczas gdy sprzedawcy są chwaleni za ich zarabianie dla firmy,
  • odbywasz trudne rozmowy z szefem lub dyrektorem finansowym, tłumacząc się, jaki dochód generuje każda wydana na marketing złotówka,
  • sam nie wierzysz w skuteczność nowoczesnego marketingu w B2B,
  • dopiero zaczynasz swoją karierę w marketingu B2B i szukasz rzetelnej wiedzy na ten temat, podanej w atrakcyjny sposób przez najlepszych specjalistów.

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś marketerem z kilkuletnim stażem i dużym doświadczeniem w digital marketingu,
  • doskonale znasz najnowsze narzędzia cyfrowego marketingu, a wdrożenie marketing automation to dla Ciebie codzienność,
  • specjalizujesz się w jednej z wąskich dziedzin marketingu, np. performance marketingu,

jeśli istnieje szansa, że ten kurs nie jest dla Ciebie lub znasz większość omawianych w nim zagadnień. Przejrzyj jeszcze raz agendę i upewnij się, że chcesz kontynuować.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki:

Może Cię też zainteresować

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium